28 юни 2012 г.

Ваканционно

Най-накрая дойде и последния учебен ден за голямата ми дъщеря. Няколко пъти съм споменавала, че тя е в осми клас и това е първата й година с учене през целия месец юли. Мноого тежко и трудно задължение ...

На фона на хилядите ми ангажименти днес, детето ме помоли да направя картичка за класната й. Естествено не можех да откажа, много харесвам дамата, а и догодина няма да им бъде класна и да им предава. В няколко наши разговора е ставало дума, че през учебната година г-жа Ганчева е много ангажирана, освен занятията в училище води и езикови курсове, всяка вечер се прибира след 21 часа. Поради това реших, че картичката трябва да носи ваканционен привкус, с напомняне за повече време за релакс на открито. Ето я моята ваканционна картичка:


И детайли на десетки изрязани с пънчове тревички (за съжаление шаблонът с малките цветчета още не е пристигнал, та трябваше да се задоволя със смачкани точки):






Мисля, че на картичката й липсват пеперуди, а аз май преодолях страха си от хартиените. Сериозно се замислям да си поръчам някакъв шаблон.

В заключение, пожелавам усмихната ваканция на всички гимназисти и два приятни месеца на релакс за техните родителите :) :) :)

10 коментара:

  1. Прекрасна е! Веднага ме грабна. Носи толкова хубаво настроение.

    ОтговорИзтриване
  2. Страхотна лятна картичка :-)

    ОтговорИзтриване
  3. Прелестна е! И с настроение е заредена и със стил... много е шик с това велосипедче!

    ОтговорИзтриване
  4. Отново чудесна картичка, Вили :-) Винаги са ми харесвали велосипедите като акцент :-) Весело лято на теб и на децата :-)

    ОтговорИзтриване
  5. Страхотно ваканционно настроение създава, Вили! И на мен много ми харесва. :)

    ОтговорИзтриване
  6. Наистина ваканционна :-D

    Много нежна.. чудесен, много мил жест и подарък!

    Нека да е ведро, приятно и красиво лятото и за теб, Вили!


    Поздрави и :-)))

    ОтговорИзтриване
  7. Много свежа, лятна и весела картичка! Чудесно настроение създава! Много ми харесва :)

    ОтговорИзтриване
  8. Страхотна картичка, много настроение и весел заряд носи в себе си. И отново изпипана, както само ти можеш, Вили.

    ОтговорИзтриване
  9. Ох, Вили ! Като ти казвам, че правиш картичките като за мен, не преувеличавам!СТРАХОТНА, СТИЛНА ... Да взема небрежно да ти спомена кога ми е РД :)))

    ОтговорИзтриване

01 09 10