17 септември 2012 г.

Приятелче за Мим

Този сладък елф Фин е поредния от елфската серия на Mo. Неочаквано за мен самата, ми беше подарен от едно изключително мило момиче, за което съм й много благодарна. Както споменах в предната публикация, свързана със същата елфска серия, харесвам всяко едно от четирите елфчета. Оцветяването отново беше истинско удоволствие, а направата на самата картичка беше лесно и приятно.

Реших, че понеже елфчетата си приличат и картичките, направени с тях също трябва да си приличат:


Топката, очичките на Фин и листенцето на шапката са минати с 3D гланц:


И още малко детайли:
 


И поглед отвътре:


Още веднъж, много ти благодаря, Гери!


6 коментара:

  1. Вили, нямаше как да оставим Мим самотна, а Фин направо "оживявя" в твоята картичка! Разкошно оцветена отново, макар да предпочитам лятото като сезон, заради теб ми се иска да е Коледа :) Поздрави

    ОтговорИзтриване
  2. This is gorgeous. I love the image and your colouring is beauiful.

    Sue

    ОтговорИзтриване
  3. Вили, чудесна елфска серия се е получила! Голям сладур, оцветяването ти както обикновено е от много висока класа!

    ОтговорИзтриване
  4. Прекрасна е Вили!Топката ,а и всичко останало е толкова живо!Може ли да споделиш какъв 3d гланц използваш.

    ОтговорИзтриване
  5. Чудесна е картичката, много ми харесва оцветяването ти! Наистина елфът като че е оживял:)

    ОтговорИзтриване
  6. УАУ - жестока е. И тази, и предната. И на мен много ми харесват тези елфчета...Оцветяването ти е невероятно, а какво е направено?

    ОтговорИзтриване

01 09 10