21 февруари 2013 г.

Риболов

Днешната картичка е предназначена за рождения ден на един господин, страстен любител на лова и риболова. На пръв поглед темата изглежда лесна и приятна, но не и за мен. Аз наистина не разбирам това хоби, непонятно ми е как убиването на животни, може да носи удоволствие? Но мъжете са си мъже и не е задължително да споделяме техните интереси.

Дълго мислих какво да сложа на тази картичка, първоначално мислех да е някаква русалка (кой мъж не иска да си улови русалка), но ми се видя твърде инфантилно. А и господинът се оказа над средната възраст. В крайна сметка реших да са някакви риби, а ловенето им да е само екстра. Порових из сайтовете, предлагащи дигитални печати и се спрях на A Day For Daisies. Две златни рибки, сребърна мрежа и още нещо... Ето какво се получи:


Наръсих обичайните водни капчици и много точки:


 Рибките ми са минати със златен брокат:


А това вече е екстрата. Ако се чудите какво е, ще ви кажа - това е нещото, което се намира между въдицата и кукичката. Плува над водата и служи за  това, да помръдне и покаже, когато кукичката е захапана. Не зная как се казва, вероятно плувка или нещо подобно. Не мога да ви опиша, как ме изгледа продавачът в магазина за риболовни принадлежности, когато влязох и му казах, че искам нещо шарено и цветно, което да добавя към картичка... Естествено не можах да не сложа и една истинска кукичка, която напъхах навътре, за да не се бодне някой:


А отвътре сложих само малко каре:


Надявам се на риболовецът да му хареса картичката, той най-вероятно ще познае екстрите :)


8 коментара:

  1. Имам чувството ,че почвам да се повтарям, но картичката е наистина брилянтна! Не знам друго какво да кажа.

    ОтговорИзтриване
  2. Вили, ти нямаш умора.... красота след красота... Ти спиш ли нощем ?! ;)

    ОтговорИзтриване
  3. Леле! Как успяваш винаги да си толкова оригинална. Нещото се нарича плувка :) Смях се като си помислих какво ли си е мислил продавачът в магазина :)))

    ОтговорИзтриване
  4. Хахахаха - и мен са ме гледали странно по магазините, като започна да обяснявам, че ми трябва еди-какво-си, ама няма значение кое точно, защото ще го лепя на картичка :-) Пък така като гледам - това май може и да влезе в употреба - може да се развърже, нали? Или се бъркам...Така, че си си била съвсем на мястото в магазина...Пък продавача може само да завижда на малкия рибар ;-) и ако той беше получател, сигурно щеше да си я сложи на видно място в магазина!

    ОтговорИзтриване
  5. Чудна картичка! Идеята за плувката е страхотна! И на мен ми се е случвало да търся разни неща за картичките на невероятни места, ама вече отработих версия - смънквам, че на децата за училище им искат едикакво си по домашен бит и техника...

    ОтговорИзтриване
  6. Темата може и да не ти е била приятна, но резултатът отново е страшно креативен. Много ми хареса. Браво, Вили :)ххх

    ОтговорИзтриване
  7. Вили, няма как да не мина и през твоето местенце, за да се полюбувам на тази красота, която си създала! Ха-ха, разсмя ме случката с продавача, но той само, ако знаеше какъв шедьовър си създала...

    ОтговорИзтриване

01 09 10