29 ноември 2013 г.

Буркан, пълен с желания

Забелязвам, че в поколението на голямата ми дъщеря има и такива, които четат книги. Изключения, които една приятелка нарече "бъгнати". Та в резултат на четенето, една книга стана особено популярна в тяхната възрастова категория и всички решиха, че трябва да направят своя "To Do List". Тази листа може да бъде допълвана винаги и съдържа неща, които трябва да бъдат направени в живота изибщо или в определен период от време. Там попадат както глобални намерения свързани с образованието и бъдещото битуване, така и някои луди желания от типа "да мълча два дни" или "да отида със зимно яке на плажа през лятото"...

Днешният рожден ден на една такава "бъгната" тинейджърка стана повод дъщеря ми, заедно с другите й приятелки да създадат една такава листа или по-скоро много листчета с пожелания (за бъдещо изпълнение), които да се помещават в кутия. Е, познайте кой беше натоварен с изработването на кутията? Но нали знаете, че аз ужасно много мразя да правя кутии, та повиках Неволята и се сетих за прекрасните декорирани буркани на Вили. (Вили, ужасно съжалявам, че плагиатствам, но наистина съм влюбена в бурканите ти :))

Е, аз не намерих буркан с плоска капачка, а не можех да използвам някой, ухаещ на маслини или доматено пюре, та се наложи да взема един от онези, с топчестите дръжчици отгоре. Аз не умея да правя прелестните копринени рози на Вили, но пък имам един нов стенсил с листенца на божур, който може да се ползва с филц, имах остатъци от дантела и излишък от романтични помисли. Ето какво се получи:




Това е гръбчето:




А това са пожеланията, удобно полегнали в буркана:



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


5 коментара:

  1. едно от най-красивите неща, които съм получавала. благодаряя многомногомного. (:

    ОтговорИзтриване
  2. Ммммм! Суперски е, Вили! Наистина дала си воля на романтиката, но е приказно красив!

    ОтговорИзтриване
  3. Прекрасен е! Нежен, романтичен и приказно красив!

    ОтговорИзтриване
  4. Вили, буркана е прекрасен! Впечатлена съм от декорацията и се радвам че съм била твоя муза ;) И в бурканите ти както и във всичко останало мога да открия твоя почерк! Поздравления!

    ОтговорИзтриване

01 09 10