28 октомври 2014 г.

Къпкейк?

Много отдавна не ми се е случвало да правя картичка без каквито и да е дизайнерски хартии. Понякога имам нужда от нещо различно, от някакво разнообразие. Извадих позабравените релефни папки и ембосни пудри, добавих сладката Dee на Мо, пропуснах обичайните украси и готово... Ето какво се получи:


Малко промених доволно примижалата физиономия на феята:




--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Кожа/Skin: E11, E50, E51
Коса/Hair: E31, E33, E35, E37, E49
Рокля/Dress: R32, R35, R37, R39, RV99
Крила/Wings: E40, E43, E44
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2 коментара:

  1. Просто перфектна и много сладурска :)

    ОтговорИзтриване
  2. Вили, ако не ми беше казала за очичките на феята, нямаше да забележа. Перфектно си докарала погледа й! Браво! :) А за разнообразието съм напълно съгласна. :) Аз бях така с всичко освен дизайнерски хартии, не ги ползвах изобщо. Веднъж си казах хайде да пробвам с тях и оттогава само с тях. :D Зарибявка голяма.

    ОтговорИзтриване

01 09 10