25 февруари 2015 г.

Венец

Имам чувството, че като започна да правя нещо ново, не спирам, докато не започне да става само, при това аз да съм със затворени очи. Та след първия венец от миналата седмица, днес е ред на втория... За съжаление, когато се работи с бяла коприна, цветовете не могат да станат много пастелни, но обещавам да поправя грешката, дори съм измислила как.

Днешният венец е в синьо-лилавата гама, има си два божура, една роза и много цветчета на хортензия. Ето какво се получи:



Днешният ми модел беше по-ентусиазиран от предния, за което му благодаря:






2 коментара:

  1. Уоууу, страхотен е!
    И аз съм решила да се пробвам да си направя цвете за една сватба, но нещо не намирам клипчета с уроци. Все пак ще екпериментирам...

    ОтговорИзтриване
  2. Вили, създала си просто вълшебни цветя. Отново си сътворила венец като за фея. Много ми харесват и двата, а моделите ти са още по-хубави.

    ОтговорИзтриване

01 09 10