12 август 2015 г.

Покани-ключодържател

Всички, които ме познават знаят колко мразя да правя две еднакви неща, да не говорим за 20... Може би точно за това единствените покани които съм правила са за по един рожден ден на всяка от дъщерите ми и едни, който направих в дигитален вариант и просто ги разпечатах. И в двата (крафт) случая се придържах към минимализма, към семплата, с малко детайли изчистена визия. Но... Винаги има "но" и винаги има първи път. Просто в живота ми има хора на които никак не мога да отказвам. Темата беше "Gorjuss", рожденичката ставаше на 9. Реших отново да заложа на нещо елементарно, но ефектно, като варианта с 20 оцветени картинки отпадна от само себе си. Идеята за захванати различни картинки, редуващи се с картончета с текст и други висулки, наредени на халка "тип ключодържател" се загнезди в главата ми, още повече, че никога и никъде не съм виждала подобни покани... Ето как изглеждат:


По собствена инициатива направих и една изненада, подарък за рожденичката:




Книга за пожелания и албум (две в едно), този път с оцветена от мен картинка:






И заедно с поканата:



----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Кожа/Skin: E50, E51, Е53, Е93
Коса/Hair: E31, E33, E35, E37, E79
Дрехи/Clothes: RV63, RV66, RV99, W0, W3, W5
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


3 коментара:

  1. Винаги толкова различна и оригинална. Страшно идейни покани, Вили!

    ОтговорИзтриване
  2. Прелестни са всичките ти творения. Радост за окото и със сигурност безкрайна радост за рожденичката :)

    ОтговорИзтриване
  3. Здравей, Вили! Казвам се Мина и ще стана на девет на 29.09. Много ми харесаха поканите с карти на Горджъс. Може ли и аз да си направя такива? Ще ти бъда много благодарна ако ми позволиш да взема идеята ти.

    ОтговорИзтриване

01 09 10